Chip Tuning Beograd Srbija - Race Chip

Plug & Play instalacija
- Najsavremenija tehnologija

Izuzetno sofisticirana u tehnici i funkciji

OEM poput poboljšanja performansi

Optimizacija softvera kao ključ

Chip Tuning Beograd Srbija - Race Chip Optimizacija Softvera

(1) Ovde prikazane motorizacije temelje se na istom bloku motora.

Danas proizvođači automobila prave samo nekoliko baznih motora i razlikuju izlaznu snagu putem elektronske upravljačke jedinice: isti hardver, ali sa različitim softverom.
Mi u RaceChip-u smo apsolutni stručnjaci za softverski Chip Tuning. Podatke iz ECU-a čita naš softver za Chip Tuning i individualno optimizuje.

Na ovaj način možete uživati u poboljšanju performansi do 30%.
Koristimo samo raspoložive rezerve snage i držimo se unutar tolerancija, koje su važne za održavanje dugoročne izdržljivosti vašeg motora. Postojeći zaštitni sistemi motora ostaju u potpunosti netaknuti.
Jednostavno. Testirano. Sigurno. RaceChip.

Evo kako rade naši proizvodi za Chip Tuning

Chip Tuning Beograd Srbija - Race Chip Dizel

Moderni, turbo dizelski motori koriste senzore za prikupljanje, nadgledanje i prenos važnih informacija u elektronsku upravljačku jedinicu (ECU). Zatim na temelju merenja podataka ECU šalje naredbe za razne delove motora poput sistema ubrizgavanja goriva.

Upravo je tu u igri RaceChip Common Rail Chip Tuning. Naša dodatna upravljačka jedinica direktno čita informacije sa senzora pritiska i pritiska turbo punjača kao što su pritisak ubrizgavanja goriva, količina ubrizgavanja goriva, frekvencija ubrizgavanja i pritisak turbo punjača. Signali se optimizuju u stvarnom vremenu pomoću našeg softvera za optimizaciju i zatim prenose u ECU vašeg vozila. U isto vreme, ECU prilagođava sve ostale relevantne parametre u motoru novim, optimizovanim vrednostima. Odlučujuća prednost je što proizvođač ECU uvek ima potpunu kontrolu nad svim upravljačkim parametrima motora.

Optimizacija signala dovodi do povećanja količine ubrizgavanja goriva, pritiska ubrizgavanja i - u maloj meri - pritiska turbo punjača. To povećava kompresiju goriva zajedno sa energijom koja se oslobađa sagorevanjem. Povećana količina ubrizgavanja goriva dodatno podržava ovaj efekt.

Ukupni faktor iskoristivosti i snaga motora značajno se povećava. Za vas to znači više snage i potpuno novi nivo vozačkog iskustva.

U dizelskim motorima koji koriste tehnologiju pumpa-dizna (koja se prvenstveno koristi u vozilima iz Volkswagen koncepta između 2000. i 2009.) poboljšanje performansi postiže se povećanjem količine ubrizgavanja goriva kao i privremenim povećanjem pritiska.

Dodatna upravljačka jedinica direktno je povezana sa injektorima putem kablovskog snopa. Na ovaj način, modul za Chip Tuning direktno čita naredbe za ubrizgavanje goriva iz ECU-a i prilagođava ih u skladu s našim softverom za optimizaciju. Nešto veća količina ubrizgavanja goriva dovodi do neznatnog porasta pritiska.

ECU vašeg vozila zatim izračunava nove vrednosti na temelju optimizovanih podataka i šalje ih vašem motoru.

U isto vreme, svi ostali relevantni parametri motora prilagođavaju se novim, optimizovanih vrednostima. Odlučujuća korist je da proizvođački ECU uvek ima potpunu kontrolu nad svim parametrima upravljanja motorom.

Sveukupno postižete znatno veći nivo performansi motora.

Chip Tuning Beograd Srbija - Race Chip Benzin

Moderni Otto i benzinski motori koriste senzore za prikupljanje i nadgledanje različitih parametara tokom rada. Podaci se pretakaju u ECU i tamo se obrađuju. Količina ubrizgavanja goriva, pritisak za povišenje i zračna masa su odlučujući faktori u poboljšanju performansi RaceChip-a.

Kako bismo poboljšali performanse benzinskih motora s direktnim ubrizgavanjem (bez obzira na to jesu li turbo punjači ili kompresori), naš modul za Chip Tuning mora pročitati i pregledati relevantne parametre. Koristimo podatke senzora za povišenje pritiska, senzora pritiska u usisnom razvodniku i senzora mase zraka. Softverski modul za Chip Tuning obrađuje se u stvarnom vremenu, a zatim prosleđuje optimizovane podatke odgovarajućim kontrolnim senzorima u vašem vozilu. Rezultat je značajno povećanje snage koju možete osetiti - povećanjem pritiska pojačanja, podešavanjem ugla ubrizgavanja goriva i laganim povećanjem količine ubrizgavanja goriva.

Za povećanje pritiska pojačanja, RPM turbine se povećava unutar raspona koji smo definisali, što povećava razinu učinkovitosti vaših motora. To omogućava više zraka za motor, što omogućava preciznije podešavanje vremena paljenja i čini sagorevanje u cilindru efikasnijim. Budući da ima više zraka za sagorevanje, količina ubrizgavanja goriva mora se donekle povećati za idealnu mešavinu goriva i zraka u komori za sagorevanje.

Više snage i veće efikasnosti vašeg motora rezultat su ove precizno podešene interakcije između mnogih faktora. Pri tome se svi relevantni podaci o motoru kontinuirano prikupljaju i testiraju na verodostojnost u stvarnom vremenu.

Budući da integrisani sigurnosni sistemi u vašem motoru uvek održavaju kontrolu sa RaceChip-om pomoću softvera za Chip Tuning, mogu ga ugasiti ako se pojave varijacije. To osigurava da ste vi i vaš motor uvijek na sigurnoj strani.

Optimizacija nije obična stara optimizacija

Poređenje OBD i RaceChip poboljšanja

Općenito, mogu se razlikovati dva pristupa elektroničkom podešavanju performansi: (1) Podešavanje performansi izravnim pristupom i reprogramiranjem upravljačke jedinice motora (ECU), koje se također naziva podešavanje dijagnostike na vozilu (OBD), i (2) optimizacija s pomoćnim upravljanjem uređaji koji se nazivaju i čipovi za performanse, čipovi za podešavanje, kutije za podešavanje, piggybacks, strujni čipovi ili kutije za napajanje.

Chip Tuning Beograd Srbija - Race Chip Direktno Podešavanje ECU

Direktno podešavanje ECU-a i mape

Poboljšanje performansi postiže se optimizacijom elektronskih signala. To se događa preko OBD2 priključka (koristi se i za čitanje memorije o grešci motora) ili probijanjem u ECU i prilagođavanjem ili prepisivanjem samog softvera proizvođača, obično nazivanim prepravljanjem ECU-a. Drugim rečima, aktivno upada u proizvođačevu konfiguraciju. Ova tehnologija prepravki računara može se koristiti u svim motorima sa elektronskim upravljanjem motora.

Chip Tuning Beograd Srbija - Race Chip Optimizacija

Optimizacija sa pomoćnim upravljačkim uređajem

Poboljšanje performansi postiže se optimizacijom elektronskih upravljačkih signala motora. Pomoćni upravljački uređaj (vrsta mini-računara) smešten je između kontrola i senzora motora, što omogućava poboljšanje performansi i do 30% koristeći softver za podešavanje RaceChip-a. Ova tehnologija podešavanja motora može se koristiti u svim modernim dizel i benzinskim motorima.

  • Hardver i softver proizvođača se aktivno i obično trajno menjaju.
    Ne menja proizvođačev hardver ili softver.
  • Proizvođačev softver je promenjen ili potpuno prepisan, čime se često deaktiviraju zaštitni sistemi.
    Svi sistemi zaštite motora ostaju netaknuti. Performanse su optimizovane samo u okviru rezerve snage.
  • Zavisno o dobavljaču sa ili bez garancije motora.
    Do dve godine RaceChip garancija na motor.
  • Bolna instalacija od strane montera bez ikakvih poboljšanja performansi.
    Jednostavna "uradi sam" instalacija bez ikakvih specijalnih alata u samo 10-15 minuta.
  • Reverzija se može obaviti uz znatan napor i troškove. Promena će uvek biti vidljiva.
    Automobil se može vratiti u fabričko stanje.

Pitanja o funkciji i instalaciji? Evo odgovora

Proizvođači koriste isti princip. Na primer, komponente motora BMW 318d, 320d i 325d su identične. Ta su vozila drugačije konfigurisana samo putem softvera preko upravljačkog uređaja vozila. Uz to, čak i vrhunski motori daju rezerve snage za budući razvoj. Ove robusne komponente pružaju odličnu priliku za RaceChip da optimizuje svoje postavke.

Da, prilagođenim ponašanjem u vožnji, RaceChip može u velikoj meri smanjiti potrošnju goriva. Povećani obrtni moment, koji se prvenstveno odvija u nižem i srednjem broju obrtaja, omogućava vašem prenosu brži pomak, što znači da se vaše vozilo pokreće s nižom ukupnom vrednošću obrtaja.

Eco Tuning optimizuje upravljanje motorom vozila kako bi omogućilo visok obrtni moment vrlo rano. Ovaj povećani obrtni moment omogućava vašem prenosu da se prebaci brže, tako da vaše vozilo vozi sa nižom ukupnom vrednošću okretaja. To daje uštedu goriva, često zajedno sa poboljšanom snagom.

Da. Kontrola motora može se optimizovati na način da se postigne veliki obrtni moment rano. Ovaj povećani obrtni moment omogućava vašem prenosu da se prebaci brže, tako da vaše vozilo vozi sa nižom ukupnom vrednošću obrtaja. To daje uštedu goriva.

Odlučujući faktor je prilagođavanje vašeg stila vožnje brzim ubrzanjem, prebacivanjem u višu brzinu (svesno aktiviranje promene brzina, čak i automatskim menjačem) i predostrožnim stilom vožnje.

Maksimalna brzina može se donekle povećati, ali to nije cilj našeg razvoja. Puno više, pridajemo vrednosti poboljšanim kapacitetima ubrzanja vozila. Pored toga, ne aktiviramo pri velikom obrtnom momentu kako ne bi došlo do deformacija na komponentama.

Pozovite odmah