Naš postupak slanja i dostave prilagođen je vašim potrebama
unutar Evrope
U toku od 24 sata
isporuka dostupna
povrat
Dostava i pregled isporuke
Nudimo besplatnu dostavu širom Evrope. Za pakete isporučene izvan Evrope naplaćujemo do 45 €.
Izbor dostupnih zemalja naći ćete na početku procesa odlaska. Nudimo dostavu u skoro sve zemlje. Ako vaša država nije na spisku, jednostavno se obratite našoj službi za korisnike i mi ćemo pokušati da vam pomognemo. Čvrsto verujemo da bi svi mogli da uživaju u poboljšanju performansi od RaceChip-a.
U nekim će slučajevima možda biti potrebno platiti carunu prilikom isporuke u zemlje izvan EU. Visina ovih naknada varira od zemlje do države.
Naše pakete su osigurane do 510 evra sa UPS-om.
Ako uplata bude primljena do 15:00 GTM, poslaćemo vašu porudžbu istog dana. Dostava u Velikoj Britaniji obično traje 1-3 radna dana.
To je moguće. Ako se uplata izvrši pre 15:00 GTM, vaša narudđba će biti poslana istog dana.
Pakete uglavnom šaljemo pomoću UPS-a. Međutim, možete birati između različitih načina isporuke sa DHL-om i UPS-om tokom procesa naručivanja. Najmanje jedan način slanja je besplatan.
Da, dostupno je nekoliko opcija isporuke od UPS-a i DHL-a.
Da. Ako unesete servisnu tačku u svoju porudžbinu, automatski ćemo vam poslati narudžbu sa DHL-om.
Kada dostavimo vašu pošiljku, automatski ćete dobiti e-poštu sa brojem za praćenje. Ako niste dobili ovu poruku e-pošte, onda možete tražiti svoj broj za praćenje od naše službe za korisnike.
Unesite svoj broj za praćenje na veb likaciji odgovarajućeg kurirskog partnera (UPS ili DHL) i možete pratiti status svoje pošiljke.
Da. Molimo prijavite se na portal za korisnike na našoj veb lokaciji da biste videli status narudžbe vašeg paketa.
U ovom slučaju možete kontaktirati našu službu za korisnike. Oni će kontaktirati kurirskog partnera i dogovoriti novu pošiljku.
Na količinu narudžbe ne utiče isporuka. Sve proizvode imamo na lageru i možemo ih poslati nakon primitka uplate.
Višestruke pošiljke preporučujemo samo ako proizvod koji ste naručili trenutno nije na skladištu. Na ovaj način osiguravamo da sve proizvode koje imamo na zalihama nabavite što je brže moguće.
Da. Svom narudžbom možete odbiti upotrebu više pošiljaka. Rado ćemo poslati vašu narudžbu kao jednu pošiljku na zahtev.
Imate li dodatnih pitanja u vezi sa pošiljkom? Više odgovora ćete pronaći OVDE.
Dostava i pregled isporuke
Ako postoje tehnički problemi sa vašim RaceChip-om koji zahtevaju njegovo vraćanje i greška je naša, platit ćemo troškove slanja.
To zavisi od razloga vraćanja proizvoda. Ako je povratak nastao zvog tehničkih problema s vašom dodatnom upravljačkom jednincom, što je bila naša greška, tada ćemo naravno platiti troškove povratka.
Za povraćaje, prvo se obratite našoj službi za korisnike da biste pregledali mogućnosti povratka.
Da, imate 30 dana probnog perioda sa svojom narudžbom.
Kontaktirajte našu korisničku službu e-poštom ili telefonom da biste otkazali porudžbinu. Ovo će osigurati trenutno otkazuvanje.
Ako imate korisnički račun u RaceChip-u, možete otkazati porudžbinu preko korisničkog portala.
Probni period počinje kada primite narudžbu.
Zakonski rok za povrat novca je 30 dana od prijema vraćenog predmeta. Međutim, povrat sredstava obično obradimo u roku od jedne nedelje.
Naravno. Molimo kontaktirajte našu službu za korisnike u probnom roku, tačnije 15 dana po prijemu vaše porudžbine.
Ako se to dogodi, obratite se našoj službi za korisnike. Oni će vam pomoći da razmenite proizvod.
Alternativno, možete takođe razmeniti proizvod preko računa Racechip klijenta, ako ste ga imali u trenutku kada ste naručili.
Još imate pitanja o povratku i razmeni? Odgovor potražite OVDE.